ChatGPT’nin mobil uygulamaları 2 milyar dolar gelir getiriyor

OpenAI, ChatGPT’nin mobil uygulamalarından 2 milyar dolarlık bir gelir elde etti. Appfigures tarafından paylaşılan bir rapora göre ChatGPT’nin iOS ve Android uygulamaları çok fazla kullanıcıya ulaşıyor.

Aktarılana göre bu 2 milyar dolarlık kullanıcı harcamaları uygulamanın abonelik temelli kazancına dayanıyor. Öte yandan OpenAI ChatGPT ile rakibi olan Claude, Copilot ve Grok gibi diğer alternatiflere göre 30 kat daha fazla gelir elde ediyor.

ChatGPT’nin mobil uygulaması 2023 yılında yayınlanmış ve dünya çapında ses getirmişti.

Aynı raporda aylık gelirin 193 milyon dolar olduğu belirtildi. Geçen yıl bu gelir aylık 25 milyon dolar bandında kalmıştı.

ChatGPT’nin mobil uygulaması belirtilen tarihe kadar 318 milyon cihaza indirildi.

Related Posts

İnsansı robotlarla “dövüş kulübü” kuruldu

San Francisco’da bir depoda kurulan REK adlı “robot dövüş kulübü”, VR teknolojisiyle insanlar tarafından uzaktan kontrol edilen insansı robotları ringe çıkarıyor.

3 yıl önce ortaya çıkan şirket Chrome’u almak için servet önerdi

Teknoloji dünyasında dengeleri değiştirebilecek sürpriz bir gelişme yaşandı. Yapay zekâ odaklı arama motoru girişimi Perplexity, Google’ın yıllardır piyasanın lideri konumundaki web tarayıcısı Chrome için 34,5 milyar dolarlık dev bir satın alma teklifi sundu.

Google’a 34,5 milyar dolarlık teklif

Google’ın satma niyeti olmamasına rağmen yapılan bu “beklenmedik” teklif, ABD’de devam eden tekel davasının ve Chrome’un zorunlu satışı olasılığının yarattığı belirsizlikten faydalanma girişimi olarak değerlendiriliyor. Üç yıl önce kurulan ve Nvidia …

Japonya’ya atılan atom bombaları, kaldırımlara insanların gölgelerini nasıl kazıdı?

1945’te patlayan atom bombaları, iki şehirdeki insanları ve nesneleri kalıcı şekilde etkiledi. Kaldırımlarda ve duvarlarda görülen nükleer gölgelerin nasıl oluştuğu ise, bu karanlık tarihin fiziksel bir yansıması olarak tarihe geçti.

WASK, dijital reklam bütçelerinin verimliliğini artıran AI Ad Creative ürününü duyurdu

Gösterim veya tıklama bazlı dijital reklamların markaların tüketiciye ulaşmak için kullandığı araçlar arasındaki önemi günden güne artarken, bu durum reklam bütçelerine de yansıdı. Reklamverenler Derneği’nin Deloitte ile hazırladığı Türkiye’de …

Otomobiller 2. sıraya düştü! İşte motosikletin zirveye oturduğu iller

Türkiye’de haziran ayı itibarıyla 6 milyon 659 bin 418 ile rekor düzeye ulaşan trafiğe kayıtlı motosiklet sayısı Aydın, Kilis, Manisa, Muğla, Şanlıurfa ve Iğdır’da otomobil sayısını geçti.